Přestaň mě srát!

Ikona

nezávislá politicko-kultruně-technicka revue

Záběry z vepřína

Přepis telefonátu pana Kalouska s panem Skokanem

Petr Skokan: Dobrý večer pane ministře!

Miroslav Kalousek: Nazdar ty debile!

Petr Skokan: Mluvím prosím s ministrem financí inženýrem Miroslavem Kalouskem?

Miroslav Kalousek: Jasně, s kým si myslíš, že mluvíš ty č*ráku.

Petr Skokan: Promiňte, ale asi to trochu přeháníte.

Miroslav Kalousek: Kolik Ti za to dali, ty blbečku?

Petr Skokan: Nevím o čem mluvíte.

Miroslav Kalousek: Víš moc dobře o čem mluvím. Odmít jsem Ti někdy nějakou dotaci? Potřebuješ prachy? Proč seš taková svině?

Petr Skokan: Já nemůžu za to, že jste někoho zfackoval.

Miroslav Kalousek: Proč jsi musel posílat esemesku všem novinářům? To jste všichni takoví udavači?

Petr Skokan: Byla tam spousta svědků, tohle nezatlučete, ani nezametete pod koberec.

Miroslav Kalousek: Jo, a že zrovna ty to musíš napráskat.

Petr Skokan: Já?

Miroslav Kalousek: No jasně ty. Dyť mi to ty novináři volali. A ne jeden. Voni nejsou takoví skety jako ty. Ty sis myslel, že tě jako zdroj neprásknou, co?

Petr Skokan: Hele, nechte si ty sprosťárny. Všichni se Vás bojí a na to spolíháte, nikdo si to nechce rozdat s mocným ministrem financí. Co kdyby … a na mladýho kluka si dovolíte. Tak víte co, já se Vás teda nebojím vůbec, příště s tím počítejte a dejte mi pokoj.

Miroslav Kalousek: Tak víš co, když se mě nebojíš, tak zítra rozbiju hubu tobě. Jsme asi tak stejně veliký, na mladým jsem se dneska rozcvičil…

Petr Skokan: Klidně, když si sundáte ty brejle, nerad bych se o ně pořezal

Miroslav Kalousek: Tak zejtra ve sněmovně.

Petr Skokan: Klidně pane ministře.

Bez komentáře.

Zařazeno pod:z domova

3 komentáře

  1. KS napsal:

    Priste volim ODS, TOP09 nebo Svobodne, aby se paroprase nedostalo na hrad a republika do recka.

  2. Powerack napsal:

    Seru na politiky, ať se klidně pozabíjejí mezi sebou. Nevolím, protože mezi prasatama a zlodějema si nevyberu a nebudu volit mezi menším a větším zlem. Naše poslanecká sněmovna je prolezlá korupcí a jinejma sviňárnama. Kdyby to šlo, všechny je postavím ke zdi o odstřelím. Každej večer vidíte ve zprávách pár kreténů, co melou to, či ono a kde nic, tu nic. Sliby, sliby, ale činy nikde. Výsledkem je jen další zadlužení státu, další korupce a další sviňárny jen proto, aby si páni poslanci nacpali už tak plný kapsy a bankovní konta. Přitom se jim příjde jen na mizivý procento.

Zanechat Odpověď

Menu







Prolog

Magazín "Přestaň mě srát" je pokračováním Českého magazínu, ke kterému jsem ztratil přístupové údaje. Jedná se o nezávislou politicko-kultruně-technickou revue, která je zaměřená na komentování současných problémů společnosti a na jejich důsledky.

Názory jednotlivých redaktorů se nemusí shodovat s názorovým stanoviskem Českého magazínu resp. webzinu "Přestaň mě srát".

Prohlížení stránek je doporučeno pouze osobám straším 18 let. Všechny texty jsou chráněny autorským zákonem. Články neprochází jazykovou korekturou.

K článkům jsou povoleny i diskuze, které jsou absolutně svobodné, nemoderované a můžete se libovolně vyjádřit. Diskuze tedy také, stejně jako zveřejněné články, nemusí souhlasit s názorovými stanovisky magazínu "Přestaň mě srát".

Svoboda slova je to nejdůležitější, co máme.

Výměna odkazů

Tomáš Potěšil

chcete tady mít odkaz? pište na mail.stepan[a]gmail.com

Reklama

Podporujeme:

Kontakt

Pokud tady chceš mít článek, napiš na mail.stepan[zavinac]gmail.com a já ho tady otisknu.

U autorů zachováváme anonymitu a mají možnost se svobodně vyjádřit.

Taktéž rádi zveřejníme i polemiku s některým článkem, v případě zájmu otisknutí pište na email šéfredaktora.

Kontakt na případné jednotlivé autory v rámci ochrany soukromí nezvěřejňujeme!

