Přestaň mě srát!

Ikona

nezávislá politicko-kultruně-technicka revue

Na Android marketu je už 400.000 aplikací.. Leda hovno vy čuráci!!!

Něco vám řeknu, vždycky když tohle čtu takovou sračku, nakopal bych tomu pisálkovi prdel.

Android nemá aplikace. Ne fakt nemá. Těch 400.000 je prostě:

  • 100.000 budíků a task managerů (který stojí za hovno)
  • 100.000 prdících aplikací
  • 100.000 casual her, který jsou pro děcka a pro vaše přítelkyně, (pro ty který maj IQ pod 95)
  • 99.950  nevkusnejch (vývojáři pro android slovo VKUS neznají) animovanejch tapet apod., který vám ale zpomalí systém tak, že se nedá ani pohybovat na hlavní obrazovce.

zbylých 50 aplikací je fakt užitečnejch. A neříkejte, že jich je víc. Je to špatný. Schválně, pokud má někdo problém s tímhle tvrzením, tak ať mi napíše seznam 51 aplikací, který na android marketu používá a jsou zároveň

1) stabilní

2) funkční

3) nevypadaj jak práce retardovaného žáka pomocné školy, když dostane pastelky

HOVNO z kraví prdele leda tak. Aplikace pro android nejsou.

Image

Dobře, ale nějaký reálný příklad?

Hledáte nějakou aplikaci mimo výše uvedený seznam? Ušetřím vám čas a řeknu vám, jak to skončí. Na marketu není, a jestli je, nefunguje a jestli funguje, tak stojí za hovno. Když se zeptáte na fóru, tak vás pošlou do prdele, protože si myslí, že trolíte za apple. Hned vám řeknu, co se mi stalo:

Natočil jsem si zkurevný video z dovolené. Pěkný, ten můj bazmek umí celekm pěkně točit v HD. Říkám paráda. Tak jsem si představoval tohle:

Stáhnu si aplikaci (klidně placenou), která mi některé ty klipy otrimuje, videa spojí, udělá mezi nima jednoduchý přechody, na začátek hodím text a datum a vyexportuju a pak to jen hodím babičce na televizi.

Jak si myslíte, že to dopadlo? Hádejte..

Na android marketu je piča. U konkurence (Apple) je takovejch aplikací použitelnejch minimálě 5 a jedna z nich přímo od Applu. Mrdat srnu v dešti v dubovým lese s takovým systémem. Já jsem si ale vybral android a jako uživatel zelenýho robota jsem prostě v prdeli.

A tohle je úplně reálný použití. Andorid prostě není stavěnej pro reálný používání. Je pro pubescenty, co maj čas se v tom rýpat jak puberťáci ve psí prdeli a furt něco opravovat.. A škaredej desing jim nevadí, protože sami nemaj vkus.

A to jako neobhajuju apple, taky se chlubí nereálnejma číslama (prdících aplikací mají víc asi 200.000) a systém je napiču zas v jinejch ohledech..

Zmrdi.

//autor článku je homosexuální žák pomocné školy

Zařazeno pod:technika

15 komentářů

  1. Lukáš napsal:

    Myslím, že úprava videa není zrovna častá práce na mobilu.
    Jinak díky za pobavení.

  2. Michal napsal:

    Zato na Symbianu a WP je to lepší, viď ty hlavo. Neděkuji za pobavení, očividně jsem jen zakomplexovaný blb, co nemá na lepší telefon s androidem než 1.6. Howgh.

  3. kikina napsal:

    Tipuju, ze volis TOP09 nebo SSO. Jinej urvanej blb by si na blogisek obrazek Masaryka nedal.

  4. dostal63 napsal:

    Zajímavý příspěvěk + naprosto vystihující graff.
    :))))))))))))))

  5. knedlik napsal:

    android je v aplikacich tragickej a androidi tablety sou na tom este o poradnej kus hur nez telefony… na iOS maj este hodne co dohanet…

  6. honza napsal:

    Presne tak, aplikace na Android jsou povetsinou hegesacky srajdy plny tisicu nastaveni a konfiguraci. iOS je na tom lip a o wp moc nevim, ale asi to taky nebude zadna slava zatim. A vite jakej je rozdil mezi punkem a symbianem? Punk is not dead. Takze bych se tim v komentarich moc neohanel 🙂

  7. Achmo napsal:

    Imovie je na to ako stvorene, zial…. V inom zivote. Posledny hodinovy zaznam z dovolenky som mal nastrihany, ozvuceny a s titulkami na hdd z iphonu za 20 minut

  8. marek napsal:

    Souhlas, Android market je stejně na hovno jako systém samotný. Jinak dík za článek plný nevkusných čechizmů. Jinak zajímavý článek mi zkurvil sám autor vyližzmrd, který prostě musel ukázat, že vyrůstal na předměstí Prahy..

  9. ...... napsal:

    Tak jako když si debil a neumíš hledat tak se nediv … (a ne nemám android, mám windows phone 7)

  10. nezalezi napsal:

    Nezavazne na obsahu clanku, bych jen rad podotknul, ze jeho autor se projevuje jako velice cholericka a jednoducha osoba.

  11. 3d napsal:

    uz dlouhou dobu mam zvlastni pocity ohledne celyho toho androidiho zazraku, ktery nejsem schopen pojmenovat. tenhle clanek to vystihnul dokonale. i stylisticky.. za me +100 bodu.

  12. Jarda napsal:

    Super recenze hodně přínosná utvrdila mě ze je android na piču a navíc žere ram jak zkurvysyn

Zanechat Odpověď

Menu







Prolog

Magazín "Přestaň mě srát" je pokračováním Českého magazínu, ke kterému jsem ztratil přístupové údaje. Jedná se o nezávislou politicko-kultruně-technickou revue, která je zaměřená na komentování současných problémů společnosti a na jejich důsledky.

Názory jednotlivých redaktorů se nemusí shodovat s názorovým stanoviskem Českého magazínu resp. webzinu "Přestaň mě srát".

Prohlížení stránek je doporučeno pouze osobám straším 18 let. Všechny texty jsou chráněny autorským zákonem. Články neprochází jazykovou korekturou.

K článkům jsou povoleny i diskuze, které jsou absolutně svobodné, nemoderované a můžete se libovolně vyjádřit. Diskuze tedy také, stejně jako zveřejněné články, nemusí souhlasit s názorovými stanovisky magazínu "Přestaň mě srát".

Svoboda slova je to nejdůležitější, co máme.

Výměna odkazů

Tomáš Potěšil

chcete tady mít odkaz? pište na mail.stepan[a]gmail.com

Reklama

Podporujeme:

Kontakt

Pokud tady chceš mít článek, napiš na mail.stepan[zavinac]gmail.com a já ho tady otisknu.

U autorů zachováváme anonymitu a mají možnost se svobodně vyjádřit.

Taktéž rádi zveřejníme i polemiku s některým článkem, v případě zájmu otisknutí pište na email šéfredaktora.

Kontakt na případné jednotlivé autory v rámci ochrany soukromí nezvěřejňujeme!

