Přestaň mě srát!

Ikona

nezávislá politicko-kultruně-technicka revue

3 nejlepší zahraniční alba, která jsem tento rok poslouchal

3 nejlepší zahraniční alba roku 2011/2012 pro nás exkluzivně vybral frontman skupiny VX:První kontakt.

Od minulého podzimu do podzimu tohoto roku vyšlo hodně skvělých počinů, je těžké vybrat jen 3 věci. Zejména listopad minulého roku byl velmi štědrý na kvalitní muziku. Přináším tedy žebříček 3 alb, které jsem tento rok poslouchal nejvíce.

1. místo – Close Your Eyes: Empty Hands and Heavy Hearts

close your eyes

Album bylo vydáno koncem roku 2011 a od té doby ho mám v přehrávači. Hlavně začátkem roku jsem ho točíval několikrát denně. Jedná se o moje nejoblíbenější album vůbec. Nejvyšší úroveň je dodržena po všech stránkách — instrumentálně i textově (u USA kapel to není zase tak obvyklé). I když temné motivy ve finále vyznívají resp. rozuzlí se tak, jak to rád nemám, přesto musím hodnotit plným počtem bodů. Album které se nese celé v duchu zklamání, ztráty, výčitek a hledání cesty za světlem působí jako instatní injekce, substrát negativních emocí. Strach se střídá se zoufalstvím a s voláním o pomoc. Skvělý vokály, skvělý screamy a growling. Dostal jsem se do bodu, kdy dokážu pochybovat, že už nic lepšího nevýjde, protože je to totálně zvráceně krásně opsaná zoufalost a ztráta sebe sama.. Zpěvák kapely po vydání alba odešel ze skupiny.

Vrchol alba: těžký vybrat jeden trek, protože všechny jsou úžasný. Ale budiž: Wolves.

2. místo – The Campaign: Affiance
campaign

úplně čerstvý album, který jsem si zamiloval. Zase trochu hlubší texty a dost mě dostává celkový mix, zní to přesně, jak by taková muzika měla znít. Dvojšlapka kope tak, že by urvala hlavu, ale všechno je krásně čistý a hluboký. Zpěvák  Dennis Tvrdik má jeden z nejlepších vokálů, který jsem za celý svůj život slyšel. Fantastickej rozsah a způsob, jakým si s linkou hraje je občas na úrovni vážné hudby. Neskutečný.

kluci mají sotva padesát tisíc shlédnutí, tak jim běžte pomoct;) Strašně nedoceněný. Pro mě nejlepší album čistě roku 2012 a tohoto podzimu. Tipy: Kings of deceit, Bohemian, You we be replaced ,We the machines, Peace of Mind.. Kurva všechno..

3. místo –  Memphis May Fire: Challenger

challenger

Album mě dostalo hned prvním singlem, který je v podstatě disstrack na všechny hudební labely. Pecka.

Vrchol alba: Prove me right, ale třeba i featy Losing sight a  Miles away

Tak to je ode mě vše. Díky za pozornost!

Zařazeno pod:kultura

Zanechat Odpověď

Menu







Prolog

Magazín "Přestaň mě srát" je pokračováním Českého magazínu, ke kterému jsem ztratil přístupové údaje. Jedná se o nezávislou politicko-kultruně-technickou revue, která je zaměřená na komentování současných problémů společnosti a na jejich důsledky.

Názory jednotlivých redaktorů se nemusí shodovat s názorovým stanoviskem Českého magazínu resp. webzinu "Přestaň mě srát".

Prohlížení stránek je doporučeno pouze osobám straším 18 let. Všechny texty jsou chráněny autorským zákonem. Články neprochází jazykovou korekturou.

K článkům jsou povoleny i diskuze, které jsou absolutně svobodné, nemoderované a můžete se libovolně vyjádřit. Diskuze tedy také, stejně jako zveřejněné články, nemusí souhlasit s názorovými stanovisky magazínu "Přestaň mě srát".

Svoboda slova je to nejdůležitější, co máme.

Výměna odkazů

Tomáš Potěšil

chcete tady mít odkaz? pište na mail.stepan[a]gmail.com

Reklama

Podporujeme:

Kontakt

Pokud tady chceš mít článek, napiš na mail.stepan[zavinac]gmail.com a já ho tady otisknu.

U autorů zachováváme anonymitu a mají možnost se svobodně vyjádřit.

Taktéž rádi zveřejníme i polemiku s některým článkem, v případě zájmu otisknutí pište na email šéfredaktora.

Kontakt na případné jednotlivé autory v rámci ochrany soukromí nezvěřejňujeme!

